My status
Azreen Here :)
:'))

Ni tk bape nak gempak la , aritu aku tngok lagi gempak , tpi sbenarnye lagi gempak aku bwak la . hahaha  . Toyota Caldina ,  kete ni on the road meleleh air liur hahaha k tpu .  Kereta idaman ku , Amboi selera besar aku , spm pon blom , hahaha . brangan tkpe ntah-2 kenyataan ke kan . act bkn nk cite psal niiiiii tpi cite psal adik sdare aku , Adik sedara aku pndai bwak kereta , kay jelous kayy ,  dia form2 aku form3 hmmmmmmmmmmmmm ibuuu nk blaja jugak bwak kete nnty snng  bole amek lesen jew . abgg cpt skit amek lesen nnty bole bwak moi jln-2 ,  jgn da ade lesen bwak maizurah lu tuh jew  k , smckdown kang haha . EEEEEEEEEEEE ain aja moi bwak kreta jelous tngok video ain bwak kreta tdi :'( #lap air mata , haha gediknye i . byeeeeeee
 Tuh haaa pkai baju purple dduk sbelahhh atok aku tuh , tuh la dia pndai bwak kereta , sedih malaysia :'( yangg sbelah nnek aku tuh alaaaaa jgn la tnyeee maluu bhahaha . #aku special dduk ats , dduk bwah sakit bntot haha nd tlong abaikan muke aku tuh . gmbr ni aku crop lalalalala maaf sesiape yang brada di blakang tuh

No comments:

Post a Comment